Galaxy-Net

.ro


Servicii de gazduire profesionale

021.22.00.770

contact@galaxy-net.ro

Voip sau Voice Over Ip
Telefonia IP ce se caracterizează prin conversia vocii în pachete de date care se transmit prin rețele IP de la sursă la destinație, unde sunt puse din nou în ordinea inițială și convertite înapoi în semnal acustic. voip

VoIp este o solutie de telefonie recomandata companiilor care au nevoie de managementul resursei de comunicatie prin: identificarea rapida si automata a clientilor, distribuirea automata a apelurilor, rapoarte de activitate customizabile.

Centrala VoIp ofera o multitudine de avantaje :
    Panou de control -  posibilitatea urmaririi apelurilor in timp real (ascultare, intruziune – functiile despy/whisper – coaching);
    Encriptare voce - Posibilitatea de encriptare a apelurilor si autentificare PKI cu certificate 2048 sau 4096 biti;
      In cazul in care nu sunt criptate apelurile, acestea pot  fi ascultate la trecerea lor prin diferite retele;
    Rapoarte detaliate in timp real - Obtinere rapoarte detaliate a apelurilor efectuate in timp real; Posibilitati multiple de filtrare si export in excel sau alte programe pentru analizarea suplimentara a datelor;
    Diversitate – Clientul VOIP se poate instala pe calculatoare (cu diferite sisteme de operare Windows, Linux), pe telefoane mobile (iOS, Windows mobile si Android), si orice echipament hardware compatibil cu protocolul SIP;
    Conferinte - Utilizatorii pot genera instant conferinte telefonice. Linia de conferinta va sta la dispoziţie 24 de ore din 24, 7 zile pe saptamana. Acestea pot fi protejate prin PIN/parola;
    Protectie antifrauda – setarea unei limite maxime de credit / zi pentru liniile exterioare;
    Agenda Telefonica - Exista posibilitatea de creare agenda telefonica care ajuta in vizualizarea listei apelurilor primite si efectuate si in redirectionarea apelurilor;
    Functie de Call Center, Voice Mail, apel in asteptare, redirectioanare apel pe mobil, grupuri de hunting, pickup, serviciu de mesaje noapte,zi, pauza de masa, etc.;
    Interactive voice response (IVR sau secretara automata) – mesaje vocale pe linile exterioare, atit la intrarea apelului cit si la iesirea lui.  Mesagerie vocala cu multiple anunturi, practic nelimitat, transfer la interioare sau grupuri.